domingo, 30 de marzo de 2008

Cine. Casi 300

Bueno doncs em anat a veure casi 300, argument poc, parodia de 300, els millors gags són els que surten al tràiler, et rius i la peli té puntazos pero no és res de l'altre món. És la típica peli que veus el tràiler i penses els millors gags seràn aquests. Home encara que no sigui una gran peli et rius bastant, que aquesta és la idea ja que és una peli d'humor. (Aquesta peli li dón mil patades a Juno i a 13 rosas).
Puntuació 2.5 de 5.
Bueno Glòria ja he vist que em entrat al cine i has començat a protestar per la peli i quan s'ha acabat has continuat protestant i has dit que la següent la volies triar tu, doncs molt bé, fixat bé amb el que et diré, si la pròxima peli que triïs tu, em molaa mi, et pagaré l'entrada.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Marc, jo tb vull jugar!! si trio una peli k esta b, em pagues l'entrada??ueueueue!!

apa, salut i bona setmana!!

lalex dijo...

Bones!

Abans de res...discrepo amb lu de que li dona 1000 patades a Juno...jajaja. Ja sabem que els gustos són com els colors, així que només era per defensar-la, jeje.

Ja vorem quina tria...xDD. Apa, vagi b!

Anónimo dijo...

ombre marc merci!! ejjejej avim si me la pagas....

ome t'haig de dir k juno no la vaig triar jo i no hem va molar gaire l vrtat...aixi k....

wenu doncs aixo k a mi l peli no hem va molar gens po....wenu avui no m'agrda a mi i dma a algu altre...aixi k sempre s'ha d'aguantar algu..jiji

apa bna setmna