martes, 29 de abril de 2008

Jo

Bueno van passant els dies i el sentiment de culpa no disminueix, sinó que va en augment, perque si fas el que esta bé ets sents malament?. No sé perque pero cada vegada va a pitjor, cada dia la casa em cau a sobre, qualsevol cosa que pasa al meu voltant m'afecta més de lu que voldria. No sé perque pero cada dia tinc menys paciència i sempre n'he tingut poca. No aguanto, cada dia que pasa se'm va trencant el cor i ja el tinc bastant trencat, sento que cada dia vaig a pitjor, em diuen que m'haig de centrar i que per això necesito trobar novia, una bona noia que em centri i em porti pel bon camí, una part de la meva vida ja estat centrada, per una banda ha sigut obligada a ser centrada, i l'altre potser si que necesita ser centrada, pero no tinc presa, perque ser que si faig una elecció incorrecta serà pitjor, tenir parella per una banda significa compartir, compartir un passat, un present i un futur. Van passant els dies pero no em vull fer gran, a mida que et vas fent gran perds coses i no vull acabar de maneres que he viscut o estic visquen. Vull viure la vida perque sinó, quin sentit té?
Miro al meu voltant i vec que la vida no és justa.

No hay comentarios: