domingo, 18 de enero de 2009

Cine - Quarantine

La primera entrada de l'any es per parlar de la peli que vaig anar a veure el dia de l'estrena (ja fa una setmana) Quarantine la versió americana de REC. M'ha sorprès la peli em pensava que seria més americana pero m'ha agradat bastant, tot i que logicament prefereixo REC, em pensava que seria tot igual pero han canviat alguna cosa i han agfegit alguna altre cosa (pero poc). I els actors doncs bastant bé la que feia de reportera molt be i els altres actors trobo que tambe estan bé, tampoc no eren coneguts o molt coneguts com la versió original. Esta bastant bé per passar una estoneta de por.

Puntuació 4 de 5.

1 comentario:

Enunai Produccions dijo...

Hola,

Os contacto porque estoy trabajando con al jefa de comunicación de la película "La noche que murió Elvis", primer largometraje de Oriol Ferrer.
Somos conscientes de la importancia de las webs de cine y de la blogosfera especializada en el cine, nos interesa vuestra opinión. Es por ello que estamos organizando un pase privado de la película, para periodistas digitales de blogs y webs especializados en cine, a primeros de Junio en Barcelona y nos encantaría contar con vuestra presencia.
Estáis interesados? Informadnos de vuestra disponibilidad e intención para poder coordinar tal pase en una sala de Barcelona.

También me gustaría haceros llegar una nota de prensa sobre la película.
Seríais tan amables de facilitarme una dirección de correo mail?

Gracias por vuestra atención,

Saludos 
Jordi Ribé