lunes, 17 de marzo de 2008

Reflexió

Bueno voldria fer una reflexió d'ahir diumenge no sobre el tema de la peli sinó el que va passar. Bueno cap allà a mitja tarda em va trucar el Sr.Trullàs i em va dir que es quedava per anar a veure 10000 i jo vaig pensar, és extrany que les ties vulguin anar a veure aquesta peli. Va arribar l'hora i efectivament erem tot tios, les ties tenien coses a fer (em sembla molt bé, luchemos por la liberación de la mujer), penso que em de repetir més coses com aquestes anar al cine sense les ties per poder veure pelis bones o com a minim pelis que a tots ens fa gràcia anar a veure, que com a minim diem les pelis que volem anar a veure i HO DECIDIM ENTRE TOTS. Quan es va al cine amb les noies sempre es van a veure mariconades o merdes punxades en un pal, i jo me les haig de tragar per collons i penso jo, que això és que després les ties es traguen altres coses, no? (Deixaré aquest tema aqui no vull penetrar-hi més per ara), pero em fa molta ràbia que els tios (que som més) no podem decidir el que anar a veure (o que fer que això és un altre tema). PERO ESTO VA A CAMBIAR.
No costa tant anar canviant els gustos, temes... de les pelis, en aquesta vida és un dar y recibir, i normalment els tios "dan" i les ties "reciben" (per lleis naturals), pero aqui no, és al revès.
AIXÒ NO HO HE ESCRIT PER OFENDRE NINGÚ I TAMPOC ESTIC ENFADAT.
Una abraçada a totes les noies guapes ..., bueno a totes les noies del grup.

1 comentario:

lalex dijo...

Bones Marc!

Bueno faig la meva primera aparició aquí, jeje.
Viam, penso que tens raó en moltes coses de les que dius. Personalment tinc la sort que a mi les pelis de "mariconades o merdes punxades en un pal" (jajajja) m'agraden, per això quan elles trien doncs tampoc em fa res.
Però entenc que per els que no us van tant segons quines pelis, i avegades us toca tragar-vos-les, doncs fa ràbia que després estiguem sols. I més quan pelis de l'estil nois, en nem a veure poques. I es això que dius, som un grup gran i costa que tothom estigui d'acord en fer segons què...però bueno es fa i intentes passar-ho lu millor possible, jeje.

Bueno ho deixaré que m'estic extenent. Ja m'aniré passant!!